söndag 17 oktober 2010

söndag...

morgon och här sitter jag ganska nyvakenunder filten i soffan med min första kopp kaffe. blev väckt 08.25 av att roger kom hem för att hämta anton. han hade ju lika gärna kunnat sova där uppe när han ändå ska va där i dag...men han ville hänga med kompisar istället i går då de andra for upp.
jag har lagt ut en annons på blocket åt anton och han blev praktiskt taget nerringd i går kväll , folk ville se på den i dag, hoppas han blir av med volvon och lite mer pengar i fickan. måste skryta anton är en riktig businessman =).
innan anton o roger for i väg så käkade dem och jag ville att anton skulle diska undan koppar o glas ,men inte orka han göra det..hmm....va jag blir frustrerad ,funderar på att strunta i att laga mat idag oxå för att lära dem hjälpa till mer.
ska snart hoppa i duschen och göra mig redo för dagen ,kan ju inte sitta i nattsärken hela dan =).
kanske ta en promenad idag sen vet jag inte vad jag ska göra resten av denna söndag....ha det bäst

Inga kommentarer: