söndag 24 oktober 2010

svart bälte

i går lördag blev jag kidnappad av några tjejer för att shoppa i piteå.....kuligt att göra nåt annorlunda för en gångs skull. eftersom jag hade nyligen varit i väg o shoppat så följde jag mest bara med i går ,de andra shoppade. vi var in på flera affärer i stan ,gick in på ett fik för att få i oss nåt som gav oss energi.
waynes coffee där köpte jag en latte med vaniljsmak och en bulle. vi avslutade dagen på dollarstore ,där handlade jag faktiskt lite,men bara lite helt olikt mig...hmm....jag som har svart bälte i shopping jag börjar takla av, inte bra.
jag kom hem strax före 17 å inget att göra.roger o pojkarna kom hem hungriga och jag hade ju inte lagat mat så dem for å käkade pizza och då dem gjorde det så tog jag en promenad.
resten av kvällen var jag hemma slöade o såg på tv.
nu är det söndag ,vaknade för jag har en j-kla värk , det blir nog att ta en lång promenad idag.
detär nu plusgrader och mulet ser ut att komma nederbörd ,men vad gör det.nu ska jag dricka mer kaffe ....

1 kommentar:

Anonym sa...

shopping piggar upp.