fredag 29 oktober 2010

fredag

vaknade tidigt ,klev upp en stund sen la jag mig igen under täcket ,kände mig slö och det gör jag fortfarande. jag har mest varit hemma idag och plockat ,diskat och lagat mat. sen kom resten av familjen hem runt 12 tiden och dem ville att jag skulle följa med o ranta så det gjorde jag för att ha nåt att fördriva tiden med.
sen hem igen och slöa. ingen ork att göra så mycket när kroppen värken mycket.lilleman hade bråttom upp till sovstugan för att hinna köra crossare. så för ett tag sen åkte dem upp. anton är med några kompisar och jag är ensam hemma.här händer det riktigt ingenting.
skulle vilja göra nåt kul ,men vet inte vad ..hmm....kan tänka mig att jag kommer hänga framför tvn och se idol i kväll.
lottot är inlämnat för i morgon så nu är det bara hoppas på en megavinst.
ha en bra kväll

Inga kommentarer: