lördag 16 oktober 2010

lördag

...vaknade tidigt i morse men låg kvar i sängen till närmare 10 ,klev upp tog en dusch och har hinkat i mig kaffe. soligt ute idag ,det kan nog bli en promenad.
roger o oscar sover i sovstugan och jag o anton sover i lägenheten. har pratat med roger och han bara gnäller över sin rygg och planerar för att stanna hemma på måndag från jobbet.....hmm....jag är redan less höra på hans gnäll ,hur ska jag stå ut ? det blir inte mycket vila för mig att ha hela bunten hemma.
när klarlar är sjuk så är det ingen i hela världen som är sjukare än just dem. sjuka barn gnäller inte lika mycket.
känner inte för att göra nåt idag ,har ont men jag gnäller inte för det är ingen ide ,jag blir inte bättre av det.
ser fram emot kvällens lotto ,hoppas på en stor vinst. jag kommer att tillbringa dagen o kvällen hemma och bara slöa.....

Inga kommentarer: