tisdag 19 oktober 2010

vila ,middag ,tv.....

mötet på jobbet kl13 tog nästan en timme...skönt när det var avklarat.for sen raka vägen hem för vila....jag bara vilar o vilar håll å va less ,jag vill kunna göra mer som e kul inte bara va hemma och vila.......tänk om värken villle ge med sig ,hälften vore nog.
medan roger o pojkarna var upp till bergträsk så började jag med middagen. som idag blev tacos ,dem kom hem medan jag höll på fixa middagen och jag ....tro det el ej fick lite hjälp , det är inte ofta förekommande i detta hushåll. efter middagen blev det lite mer vila , sen åkte vi bort en sväng och hem igen.
när dem lämnat av mig åkte dem upp till bergträsk igen och kvar hemma är jag. lugnt o skönt jag får se på vilket tv program jag vill ,ingen som tar tv dosan och ändrar kanal =).
i morgon får jag ännu en lugn morgon ,kliva upp o dricka kaffe utan stress.=)
nu ska jag se tv och slöa lite till innan jag bäddar ner mig ,känner mig ganska trött....sov så gott

Inga kommentarer: