lördag 16 oktober 2010

promenad

jag tog en promenad och stannade till hos min mor ett tag ,anton dök upp och vi gick storgatan upp och raggade upp moa som satt alldeles ensam på en bänk. klockan var precis ett par minuter i nio och vi hann in på konsum för att handla lite pålägg ,mjölk och juice sen gick vi hem. vi kvällsfikade te o mackor.nu har moa gått hem och jag är uppkrupen i soffan under filten framför datorn.
det är kyligt ute ikväll och halkigt. få se hur vädret blir i morgon men dem varnar för halka i samband med regn...hua jag ska inte hä mig ut på vägarna om det blir som en skridskobana i morgon,då känns det säkrare att hålla sig hemma inomhus.
anton fikade lite sen for han ut med kompisar igen.....jag hoppas han inte kommer alltför sent ,jag vaknar alltid när jag hör nån i dörren och har så svårt somna om.....sitter uppe en stund men sen måste jag bädda ner mig för jag är ganska trött. jag vann på lotto 22 kr....hade hoppats på mer ,men det kanske kommer en större vinst om jag inte ger upp. hoppas allt e bra med dig L , har du vunnit på lottot ikväll?
det blir zappa bland tv kanalerna lite ......sov så gott.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej ja lite trött vann 22 kr jag med ska gå o lägga mej nu ser ut att bli jobb imorrn håll dej hemma så du int sladdar av ha ha hör av mej i morrn bitti

annelie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
annelie sa...

hej ! haha...lovar att stanna hemma för att inte köra åt helsike idag....ha det bäst