måndag 25 oktober 2010

tv kväll

dagens middag : kokt mandelpotatis ,köttbullar och krämig sås ,det var gott. oscar ville inte äta middag hemma ,han ville hellre käka på grillen med kompis...hmm...som den snälla mamma jag är så fick han sin vilja igenom.....åter igen. efter middagen så tog jag en vilopaus och slumrade en stund på soffan.

när klockan var runt 18 så tog vi en promenad ut på affären för att handla. jag ska bjuda en kompis på lunch i morgon ,det ser jag fram emot att få göra. janssons blir det till lunch ,inte nåt jag äter men lagar det gärna eftersom det är en uppskattad maträtt.=).

jag tycker verkligen om att laga mat o baka önskade bara att jag hade mer ork ,då hade jag alltid bara stått i köket=).

sen jag kom hem har jag plockat lite innan jag tog en dusch och placerade mig här i soffan framför tvn=).

måndagkvällar är bra tvkvällar =) ,bra program visas. svenska hollywood fruar på tv3 har börjat om ,det gillas =). och nu visas kvinnors hemliga liv på samma kanal. ikvällens program får vi följa kvinnor som flytt från en sekt i colorado ,usa. och mina tankar hur är människor skapta för att kunna behnadla kvinnor o barn som dem gör. intressant program som jag nu ska fortsätta se den stund det är kvar av programmet.

nu ikväll snöar det. ha en bra kväll , sov gott o dröm sött

Inga kommentarer: