söndag 31 oktober 2010

bingolotto kväll

ja här sitter jag framför datorn medan roger o oscar ser på tv4 ,en beck film visas. ikväll har vi spelat bingolotto o som vanligt blev det ingen vinst ,är jag förvånad? ...nej inte det minsta.
jag tröttnade och ställde mig i duschen och missade slutet av programmet.
roger o oscar ska i väg och hämta anton om en stund sen åker dem upp till sovstugan och jag får ensam bestämma över tvdosan resten av kvällen=). undrar om det är nån bra film på nån annan kanal. ja det ska jag undersöka då jag lämnar datorn.
pojkarna o roger kom hem i eftermiddag och sen dess har det varit full rulle och surr här. vi åkte ut o handlade lite ,men sen har vi bara varit hemma.
i dag tog jag en promenad för att inte bli ett med soffan=) , men huvva så halkigt fick kolla varje steg jag tog. jag tog mig hem igen utan några missöden =).
snart är söndagen över och en ny vecka startar.....hej så länge

Inga kommentarer: