måndag 1 november 2010

november


...månad är här. jag hade svårt somna p g a värk i natt. telefon ringde och det var oscar som ringde 07.20 för att säga att nån hade budat över oss på tradera...hmm.....inte nice att bli väckt för att bara höra det. nåja vaken blev jag. låg kvar till klockan var runt 08.30. roger o pojkarna kom hem 08.15 ,anton for med kompisar till luleå de andra två stannade hemma.
hela dagen har jag bara varit hemma utfört diverse hushållssysslor ,slöat o lagat mat ,idag blev det pasta bolognese , gott.
anton kom hem o käkade men han har farit ut igen. roger o oscar ska snart fara upp till sovstugan ,anton far upp dit sen oxå ,jag blir ensam kvar hemma i lugn o ro. jag får själv bestämma över tv dosan denna kväll =).
jag hade behövt ut o röra på mig o få luft men jag är tamejfasiken för slö denna dag ,det blir att slöa o må gott resten av kvällen.
jag har liksom de flesta dagar spelat keno och jag hoppas få vinna.
oscar kom hem med ett par spel som han inte spelar och som jag ska lägga ut på tradera. kan ju va bra att få in nån krona och då köpa nya spel som spelas.
nu ska jag kolla lite tv och prata med dem innan dem åker....återkommer senare kramelikram

Inga kommentarer: