tisdag 16 november 2010

tomtar...

tisdag och jag har haft möte på af och efter det gick jag på fk. fick glädjande besked jag får sjukpenning =). ett bekymmer mindre.
efter det har jag mest varit hemma och gjort diverse sysslor. dagens middag ;ugnspannkaka.
tidigare i kväll fick jag med mig bärhjälp så jag kunde handla och fylla kylen som gapade tom.idag har det varit ett par minusgrader men nu ikväll har det blivit kyligare ...brr...inte kul att va ute på promenad då.
jag har inte tagit nån kvällspromenad ,jag promenerar i morgon då är det nog lite varmare ...hoppas jag.
idag har har roger varit upp till sovstugan och letat fram julsakerna och jag har ställt fram några tomtar för det närmar sig första advent. men nu väntar jag ett par dagar med att ta fram mer julsaker.
ikväll har jag sett i form med anna anka ,det är bra ,men inte lika bra som hollywood fruar så klart =). känner mig ganska trött men innan jag lägger mig o sover ska jag kolla lite mer tv.......

Inga kommentarer: