fredag 12 november 2010

101112

...ja så ser dagens datum ut. i kväll har jag köpt en fin vitrinskåp och ett väggskåp av brors flickvän för en billig peng. jag är såå nöjd alltid kul att göra om hemma med nån ny detalj.
fredagkväll och då är det ju idol och godis framför tvn.
en stund före idol så kom lillebror o flickvän förbi och eftersom dem oxå skulle se idol så stannade dem. trevligt med främmande. =)
idol har slutat ,dem har åkt och jag har diskat undan och nu har jag tid att sitta vid datorn en stund. känner mig ganska trött så alldeles snart drar jag täcket över huvudet.
kvällens idol var i luleå ,vilken j-vla show ,skulle vart där. =) resultatet blev inte alls som jag väntat. elin åkte ut ikväll. nåja alla utom en åker det är bara frågan vem blir årets idolvinnare?...hmm....har stora förhoppningar att jay vinner idol 2010.
ingen vinst på kenot ikväll ,men jag har ju en chans att vinna drömvinsten med mina 15 rader lottto ,båda dragningarna o joker i morgon =).
nää nu ger jag mig för i kväll ....sov sött

Inga kommentarer: