onsdag 3 november 2010

drömvinsten

...tog en prommis ut på kiosken för att lämna in lottot o keno....kunde inte låta bli fast jag lovat mig själv att göra ett kenouppehåll.....böt ut en triss mot en ny men det blev ingen mer vinst.....nåja. nu har roger o pojkarna kommit hem för att käka.bortskämda är dem pannkakan var lite för mörk ,det ville inte anton ha ,men hungrig är han och antingen äta pannkaka el va utan. han sitter iaf o äter nu med de andra. själv är jag inte hungrig , jag äter nåt senare.
en skön eftermiddag har det varit först en prommis sen hem o vila. nu är det bara se tv o slöa resten av denna onsdag.
roger o pojkarna åker upp till b-träsk sen och jag blir ensam ,jag datorn o tvn ska nog komma överens haha.....
om ca tre timmar får jag se om jag kammat hem drömvinsten på 99 miljoner ,det skulle sitta fint.=).
det blev visst kvar en liten bit pannkaka ,kanske lika bäst käka nu då.....hej så länge......

Inga kommentarer: