lördag 13 november 2010

så mycket bättre

har jag sett på tv4 =). men innan det började så har jag hunnit ha främmande och varit ut på byn en sväng. oscar ville ha mat från grillen (trots att det fanns mat hemma) så vi gick dit och sen gick jag på affären för att handla kaffe ett måste att ha hemma och kaffeburken var så gott som tom.
jag handlade inte bara kaffe utan oxå godis ,dricka o glass. tyvärr har jag inte kunnat hålla mig ifrån godisskålen. har ätit några godisar men dricker hellre kaffe.=)
nu har jag tagit en dusch och slappar framför tvn ,ser filmen liar liar på tv3 med jim carey. oscar skrattar gott åt filmen ,en bra familjefilm.
anton är hos en kompis och kommer inte hem förrän i morgon.
tidigare idag medan roger var borta och pojkarna hos kompisar så lagade jag mat : baconbiffar ,krämig sås o potatismos. ingen av pojkarna åt av middagen ..hmm...dem åt pizza o grillmat.nu börjar snart filmen om efter reklampausen bäst att se lite nu...sen ska jag kolla mitt lotto...och hålla tummarna. kenot gav mig 30 kr i kväll =)......

Inga kommentarer: