fredag 12 november 2010

fredag

oops ,skärpning jag lämnade inget avtryck av mig här i går. hmm....vad pysslade jag med i går....låt mig tänka efter......jo jag slappade på förmiddagen inna jag skulle på möte på jobbet klockan 13. på kvällen tog jag en kortpromenad förbi en kompis sen var jag bara hemma slöade o såg tv. diverse hushållssysslor gjorde jag som vanligt, en ganska händelsefattig dag.
nu har det kommit en del snö ,vitt o fint ute idag är det bara några få minusgrader. skönt ute. på morgon var vi och hälsade på en kompis och efter det for jag o lämnade in lottot för i morgon. eftermiddagen har jag fördrivit tiden med diverse sysslor o slappat lite.
det händer inte så mycket här ,önskar att det hände mer ,vill ha mera" bus" i min vardag =). ha en mysig kväll.....

Inga kommentarer: