torsdag 18 november 2010

utvecklingssamtal o shopping

i går var en dag med fullspäckat på schemat. läkarbesök ,massage sminkparty och hälsade på lilla mor. när jag gjorde kväll i går orkade jag inte blogga så därför "hoppade" jag bloggandet.
nåja torsdag 18 november.; åkte i väg till boden klockan 09.00 anton började skolan 10 så medan han hade en lektion så shoppade vi lite på dollarstore till det var dags att åka till skolan och ha utvecklingssamtal med anton o hans lärare. det var bara positivt ,anton är en duktig och mycket trevlig kille fick vi höra. och ni kan tro att lilla mor blev mycket stolt att höra så bra om sonen=).
efter vi varit i boden så åkte vi till storheden för att shoppa lite mer =) ,dagens shopping tema ;JUL. jag köpte såååå fina adventsljusstakar ,så billigt. köpte två adventsstjärnor ,gardiner ,ljuslykta o glitter för att dekorera. lite annat som inte hör till julen hamnade oxå i varukorgen som tex duschcreme ,godis o sånt onödigt.
på morgon då vi for var det ganska kallt -13 grader...brr....men dock lite varmare än gårdagen då var det kallt...men i går promenerade jag en hel del trots kylan.
nu är oscar o åker skridskor och de andra har farit upp till b-träsk för att elda och få varmt i garaget. jag är alltså ensam och det är verkligen lugnt o skönt. känner mig trött o har mycket värk så jag ska bara slöa o ta det lugnt denna torsdagkväll....ha det bra ....

Inga kommentarer: