måndag 15 november 2010

svenska hollywoodfruar

det är en höjdpunkt =). kan inte låta bli att gilla det programmet. veckans avsnitt har precis slutat och en hel vecka till nästa avsnitt.....
måndag en ny vecka som startade vid 07.00 i morse då jag klev upp.pojkarna for på skolorna och det mesta jag fördrivit dagen med är slappat. lite sysslor har jag ändå gjort däremellan. men jag har börjat vänja mig att vila då jag känner att värken är kraftig. efter en stunds vila kan jag uträtta nån syssla till.
osccar for till en kompis på eftermiddagen och roger till sjukgymnasten ett tag för mig själv och jag njöt verkligen=).
anton kom hem vid 16.30 och en stund efter kom roger hem och han hade handlat middag. jag ställde mig vid spisen för att steka gräddstuvad pyttipanna o ägg o till det rödbetor ,det var gott och en enkel mat.
ikväll åkte dem bort en stund roger o pojkarna och jag slöade framför tvn till dem dundrade in och började surra. helt otroligt en hel kväll har dem umgåtts utan att bråka med varandra ,anton o oscar. dem borde få ett diplom haha.....
kvällen keno gav mig ingen vinst.....
snart är det dax att bädda ner mig så sov så gott o dröm sött

Inga kommentarer: