lördag 13 november 2010

främmande o kaffe drickande

vaknade med en hemsk värk i nacke o axel. ingen ide att ligga kvar klev upp 08.50. kokade en kopp kaffe satt ner i soffan o drack kaffe. tog en dusch och efter det så startade jag dammsugarn för det var nödvändigt. dammråttor kan jag inte se huvva....har även diskat undan o plockat.
åt lite mjölk o filngor till lunch. sen vällde det in främmande och vattenkokarn fick arbeta =). frö ett tag sen for främmandet och nu sitter jag här ,har fortfarande sååå j-vla mycket värk denna dag ,lite vila behöver jag.
middag ska jag fixa men inte än på en stund ,har inte ork o lust att göra så mycket idag. kan tänka mig att det blir en slöardag.
längesen jag spelade på hästar ,kanske tar en promenad ner på kiosken och köper en harry.....

Inga kommentarer: