torsdag 4 november 2010

och här sitter jag

middag: potatismos,fiskpinnar o hollandiesås
sitter vid datorn och är sååå uttråkad ,vill hitta på nåt roligt att fördriva tiden med ,men vad finns det att göra?

roger o oscar har farit upp till sovstugan och anton har kommit ner på byn ,han ska va med några kompisar. som vanligt är jag ensam hemma.....funderar. här kan jag ju inte bara sitta det finns ju en risk att jag växer fast och blir ett med soffan =).

jag känner mig mer o mer förslöad ,blir det så av att gå hemma hela dagarna ,måste höra med nån som vet.......visserligen trivs jag att va hemma ,men inte jämt dygnet runt.....

jag har lagat middag ,diskat och plockat lite. ska nog dricka kaffe jag har tappat räkningen på hur många koppar jag druckit idag men det är mååånga och kvällen är inte slut ännu...........

ska se om jag hittar nåt reflex om jag kommer på att ta en långpromenad så är det ju bra om jag syns i mörkret.....men först en kopp kaffe ...ha det bra....

Inga kommentarer: