onsdag 3 november 2010

bonde söker fru

och berg flyttar in är de program jag sett i kväll. är riktigt slö ,slapp o likgiltig.
när jag skrev det senaste inlägget idag blev jag avbruten några gånger. men nu är jag ensam och ingen telefon som ringer så jag kan blogga hur länge jag vill , tills hjärnan är tom på ord =).
roger o pojkarna är uppe i sovstugan (for vid 17 tiden),så här är det tyst o lugnt hör bara tvn som surrar ,men ett program som jag inte brukar se (välkommen åter) en komediserie.....har verkligen blivit en tv nörd , inte bra.
då jag vilar mest är värken lindrig ,men då jag är i gång med att göra nåt så ökar värken varje gång. tänk om man kunde trolla bort värken så underbart det varit. =)
jag har vunnit på lottot ikväll =)....tyvärr inte drömvinsten ,men 44 kronor.
nu j-klar ska jag verkligen göra ett keno uppehåll ,för jag vet inte hur många dagar jag spelat utan att vinna. bättre lägga pengar på annat.
känner mig faktiskt lite trött och jag hoppas kunna somna bra i kväll trots värken.
tror jag ska kolla lite tv innan jag bäddar ner mig ....sov sött

Inga kommentarer: