tisdag 30 november 2010

internettjorv

har haft prob med internet flera dagar. innan paniken satte in så lånade jag en usb kabel av en god vän och pluggade in mobila bredbandet ,men med min otur funkade det inte. fort for jag ner på kontorsteknik för att få det i ordning. det tog ett tag sen sa dem det skulle va okej. nöjd o glad for jag hem.

väl hemma pluggade jag in modemet i datorn. funkade trodde jag ...ett par minuter ute på nätet blev jag utkastad flera gånger om.....jag blir gaaaarn.....mitt datorbehov är stort. det finns dock annat jag är beroende av=)......nu hoppas jag att jag får va på nätet en stund så att jag åtminstone kan publicera inlägget. telefonen har inte heller täckning på nätet ,varför ska allt drabba mig , varför kan inte jag få ha lite tur ibland ?....hmm..... ha en bra kväll/tingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

Känner igen känslan av datavrede.