måndag 1 november 2010

svenska hollywood fruar


....har precis slutat ,en hel vecka till nästa program=(.

ikväll har jag bara slöat och sett tv. roger o pojkarna är uppe i sovstugan där dem trivs allra bäst. det gör inte mig så mycket.

jag njuter av lugnet o tystnaden för det mesta och jag får själv bestämma över mig själv.känns det alltför ensamt så ringer jag och har dem inget speciellt att göra just då ,då kommer dem oftast ner o hälsar på en stund.

kvällens keno gick inte bra för det blev noll i vinst.....undrar om jag ska göra ett uppehåll med keno.....några dagars uppehåll....kanske.....

tänk att det redan är november månad och så gott som ingen snö ,det är ju lite konstigt. vintern blir kortare och det är ju inte helt fel. det bästa med vintern är ju alla aktiviteter utomhus. och vi gillar ju att pimpla och ser fram emot det ,men än finns inga isar man kan visstas på.

nu ska jag kolla tradera innan jag fortsätter glo på tv. ha en fin kväll....sov sött

Inga kommentarer: