torsdag 4 november 2010

det händer

inget denna grå trista torsdagkvällen. inte ens tog jag promenaden jag tänkte på. letade reflex men kunde inget finna. måste köpa reflex i morgon ,en billig säkerhet.
jag har bara varit hemma och sett tv (robinsson) ,duschat och gjort mina naglar lite fina med nagellack =). att pyssla om mig själv ,piggar upp =)....
jag har druckit en kopp te och ätit skorpor och nu sitter jag här.
anton är på byn med kompisar i kväll och han har hört av sig och sagt att han kommer hem senare....hmm....o jag väntar ....hinner nog somna innan han kommer hem ,men lär vakna när han vrider om nyckeln i nyckelhålet.....jag är fruktanssvärt lättväckt ibland är det en fördel ibland nackdel.
den snön som kommit är inte mycket bara ett tunt vitt täcke. väderprognosen säger att det kommer mer .......nu ska jag "surfa"vidare....

Inga kommentarer: