torsdag 14 oktober 2010

ge mig styrka

att härda ut ,lyssna på allt surr ,jag är ju inte van att höra det hela dagar. jag som brukar mest va ensam(så gott som hela sommaren,har jag tillbringat ensam här) ha det lugnt o skönt få bestämma över mig själv. nu är alla hemma och det är inte tyst en sekund.
har precis kommit ur duschen har satt mig ner i soffan för att koppla av en stund framför datorn , hör tvns surr i bakgrunden....hmm...
har spelat keno o vunnit ett par tior i kväll...wow....hahaha....räcker precis till en dosa snus.
det var skönt att få massage idag men värken har inte gett med sig...snyft.
tror att snön som kommit ska tina bort men den är kvar än så länge och det är rätt så halkigt på vägbanan.
idag kom mina nya cd skivor ((7 st) som jag väntat på i flera dagar ,bla timoteij , caroline af ugglas ,drifters ,melissa horn).
i morgon är det fredag och har inga planer inför helgen ,det blir nog mest bara va hemma och ta det lugnt, kanske se nån film kan jag tro.
nu ska jag kolla på nån blankett som jag ska fylla i ,få se om jag orkar fylla i den klar i kväll....men helst skulle jag bara hänga vid datorn ....sov så gott

Inga kommentarer: