torsdag 21 oktober 2010

skön morgon

torsdag och jag vaknade tidigt ,klev upp straskade in i köket för att kolla tempmätarn ,shit va kallt det var -7.7 grader ,fast det är varmt om man jämför med -30 iaf =). en skön morgon inomhus drack kaffe o filosoferade till det var dax att göra sig klar för att gå på massage.
det var avslappnande att få massage och jag var rejält trött o knäckt när jag gick hem. väl hemma så kokade jag en kopp te o bredde mackor ,käkade och sen somnade jag på soffan och vaknade en timme senare, klev upp för att dricka lite vatten o hittade en godispåse som inte kunde låta bli =). lite godis gör att energi återkommer.=). jag har hängt tvätt och tittat på tv och snart ska jag laga mat för som vanligt är det ingen annan som vill göra det....morr....
funderar på att ta en promenad senare under dagen solen lyser ,det är en fin dag.......

Inga kommentarer: