lördag 30 oktober 2010

varm macka, loka o så mycket bättre


ja det är min lördag kväll. dagen har givit oss snö nu är det iaf vitt ute. här har det inte hänt just nå idag.diskat o plockat, tvättat kläder ,lagat mat( fläskfilegryta o ris) och slöat.
kl 17 då bestämde jag mig för att inte slöa mer så jag tog mig en dusch och sen i väg ut en promenad stannade till hos min mor ett tag sen gick jag hem. lagomt till så mycket bättre. jag gjorde mig en varm macka och öppnade en burk loka citron och satt mig i soffan och tittade på tv.
här sitter jag fortfarande ,nyheterna visa på tv4 och jag passar på att blogga lite. ingen drömvinsten fick jag inte ikväll heller.....inget på kenot heller.....när är det min tur att vinna ,det är en ständigt återkommande fråga jag ställer mig.
idag har jag grubblat mycket på vad för typ av jobb jag vill ha ,vad jag vill göra med mitt liv och jag kan säga att jag grubblar fortfarande det är verkligen inte lätt att komma fram till nåt.
nu ska jag fortsätta se filmen på tv4.
glöm inte bort att ställa tillbaka klockan en timme i natt ....ha det bäst/tingeling

Inga kommentarer: