måndag 25 oktober 2010

en ny vecka

måndag idag ,nu har en ny vecka startat =). har ringt och ordnat så det ska nog fixa sig med intyget och jag hoppas då vara berättigad sjukpenning. som all andra dagar har jag mycket värk.
jag har skalat potatis (middag) och sen ska den kokas funderar på att steka köttbullar o göra en god krämig sås till det. det brukar falla pojkarna i smaken. efter skalningen har jag diskat undan och nu blev jag tvungen vila ,jag orkar inte fortfarande göra så mycket åt gången ,värken gör sig påmind hela tiden....morr....
funderar på att ta en promenad senare i eftermiddag , jag måste ju ta igen för promenaden som inte blev av i går.
alltid kul att få kommentarer ,tack. vore kul om jag kunde klura ut vem dem kommer ifrån. ni kanske vill ge er till känna i era kommentarer.
ha en bra dag/ting

Inga kommentarer: