fredag 15 oktober 2010

rantat ikväll

nyss hemkommen (21.30) efter att först ha varit till majalisa (arbetskompis) för att hämta några nya parfymer jag beställt.=) och sen tittade jag förbi till jennie ,jag har druckit mängder med te och surrat ett par timmar ,kul att byta miljö och inte bara sitta hemma. väl hemma i soffan känns det ganska skönt att bara vila. jag gick med raska steg hem ,det var kyligt och mörkt ute.
medan jag varit borta har roger hunnit sätta upp parabolen på balkongen ...äntligen är det gjort ,jag har bara väntat i åtta månader.
roger o oscar är påväg upp till sovstugan för att sova där. hemma ensam blir jag en stund till anton kommer hem.....
har vunnit på kenot ..hela 15 kr =).....men i morgon får jag hoppas på en större vinst på lotto...snart dax att sova o drömma söta drömmar. dröm sött o sov så gott

Inga kommentarer: