torsdag 7 oktober 2010

tv hemma i soffan

nu är det kväll och här är det lugnt o tyst. lilleman har lagt sig och förhoppningsvis sover han. vad jag pysslat med i kväll .....ja det är inte så mycket =) ,har pratat en del i telefon ,handlat lite mat och som vanligt hade jag bärhjälp och skjuts till affären. när vi kom hem så var det inte mycket annat att göra än slå sig ner i soffan för att se tv.
tv4 visade robinsson och jag o oscar låg och slöade och såg det. fyyy skulle aldrig utsätta mig för nåt sånt , deltagarna gör det bra men segraren vinner en massa pengar och den som klarar hela det äventyret är värd de pengarna vill jag lova.
när det var slut så hoppade jag i duschen medan oscar gjorde sig klar för att bädda ner sig. och när jag duschat så kröp jag ner bredvid han och vi fick en pratstund (mysigt att bara prata om dagen).
eftersom jag inte känner mig alltför trött så klev jag upp igen och här sitter jag nu.....men nog borde jag lägga mig för att förhoppningsvis vara pigg i morgon. nåja bara en liten stund vid datorn innan jag knatar i väg till min säng.
i morgon är det fredag =) ... sov så gott

Inga kommentarer: