onsdag 13 oktober 2010

tv kväll

dagens middag ; rester från i går (potatismos o köttfärslimpa) och andra alternativet :plättar. medan jag stekte plättar så kokade jag en panna med rabarberkräm ,lika bra att passa på när jag lika står vid spisen. efter det så blev det vila.
oscar o en av alla hans kompisar käkade här sen drog dem på badet. en stund senare kom anton o roger. när roger käkat ,druckit kaffe och vilat så fick jag med mig roger som bärhjälp på affärn. kylen började bli tom ,det var dax att fylla kylen lite =).
oscar kom hem strax före 20 ,roger for o hämtade upp anton o en kompis för att dra till sovstugan. jag o oscar har sett lite tv. han har sovit ett bra tag nu och snart är det väl även dax för mig att bädda ner mig ,känner mig lite trött....hoppas jag kan somna fort. fast jag har mina tvivel ,värken är inte snäll med mig =(.
jag har vunnit några kronor på lottot 20 kr o v64 gav några kronor....=).
nu säger jag god natt sov så gott

Inga kommentarer: