torsdag 21 oktober 2010

promenerat....

kväll och jag sitter o ser tv o tar det lugnt.
på eftermiddag (17) så gick vi ut på byn en sväng ,min mor ringde och jag tog en promenad för att möta henne och vi gick på affären efter det gick jag hem för att lämna en blomma jag köpt till mig själv.=) får man inga blommor får man köpa själv.....
sen gick jag förbi en kompis o hämtade kläder jag beställt och där drack jag en kopp te och sen gick jag hem för att slöa resten av kvällen. jag har promenerat en hel del denna dag ,känns bra för kroppen.
skönt att va hemma tog jag en dusch och la mig i soffan under filten för att se robinsson på tv4 och efter det lyxfällan på tv3.......
inte riktigt än har jag tänkt bädda ner mig i sängen....funderar på att koka en kopp te och äta nån skorpa ,ska jag el ska jag inte???...=)....
roger o pojkarna är i sovstugan ,som vanligt här är det lugnt o tyst och jag får bestämma vilken tv kanal jag vill se på =) och får en lugn morgon =).
i morgon är det fredag ...få se vad som händer då....hej så länge

Inga kommentarer: