onsdag 13 oktober 2010

onsdagmorgon


nu har halva veckan passerat. somnade sent pga värk och vaknade tidigt (05.22) slog jag upp min två blå och kollade på klockan. 05.55 kom oscar hem ,han fördrev tiden till det var dax att gå till skolan med att käka och spela tv spel. jag själv låg kvar under varma täcket ,vaken till 07.00 då klev jag upp o drack mitt morgonkaffe. tog på mig mjukisdressen och har strosat omkring i den till för nån timme sen. en skön morgon.
tempmätarn visade -2.5 grader och mycket soligt ,en fin men kall sen höstdag.
jag har länge tänkt sälja diverse kläder (sånt jag inte använder) på tradera och nu har jag banne mig börjat lägga ut annons. =) ett par levis jeans som jag tidigare köpt via tradera som var för stora , vill ha mer plats i garderoben o hoppas nån som tycker som jag att dem är snygga lägger bud på dem ,jag håller tummarna.=) fler annonser kommer jag att lägga ut för jag har mycket som jag inte använder.
blev glatt överraskad när jag kollade min bingolott ,100 kr i vinst(jag som inte trodde jag vunnit nå).
nu ska jag vila .....ha en fin dag

Inga kommentarer: