fredag 22 oktober 2010

idol

har promenerat en del i kväll. fick med mig roger anton och hans kompis på en promenad ut på affären o hem igen , bra med bärhjälp.tyckte det blev en så kort promenad så jag åkte ut med roger för att fara förbi min mor en stund sen gick jag hem därifrån ,lite kort promenad ...hmm....inte bra. det blir en låååång promenad i morgon i stället , varför inte gå upp till bergträsk ? det är ju bara 11-12 km dit =). björnarna har väl gått i ide el? tror inte jag möter nån nalle puh....roger o pojkarna är uppe i garaget i kväll ,men två av dem ska som dem sagt komma ner på byn i kväll ,få se när dem dyker upp.
själv sitter jag hemma ensam och har sett idol och om en timme visar dem kvällens resultat vem som åker ut. det måste jag se. ikväll var det beatles tema ,vet inte vem jag tyckte var bäst.
jag vet inte hur mycket kaffe jag druckit denna dag ,det är i alla fall ett par liter ,men jag måste nog dricka en kopp till.=)
en händelsefattig fredagkväll hemma få se vad lördagen bjuder på.
lottto ska lämnas in i morgon och jag håller tummarna för en mega fet vinst för jag blir inte rik av att gå sjukskriven vill jag lova.......

Inga kommentarer: