onsdag 20 mars 2013

prommis, bil , prommis och dator

efter att ha varit lite slö i eftermiddag så "skärpte jag upp mig" och klädde på mig för att ta en långprommis som jag så väl behövde. =)....en hyffsad lång prommis blev det ,lite kyligt men skönt att röra på sig. sen innan jag visste ordet av ,så hamnade jag uppe i garaget =).
nu har jag åkt i antons MB sen han fixat till den. =) fy sjutton vilken bra bil och vilket ljud i den ,en riktig "raggarbil".mamma måste låna nångång =)....
när jag kom hem så var jag alltför rastlös så jag tog en prommis igen och gick förbi anton o plockade lite hos han o fyllde på hans matförråd som hade sinat. =)....
sen efter ett tag gick jag hem ....tråkigt inget att göra. =(....sitter vid datorn o bloggar lite och då ringer telefon =) , en god vän hörde  av sig alldeles nyss ,tack för ditt samtal bästaste vännen sköt om dig o hör av dig snart igen. =)...kramelikram....
i morgon är det jobb kl 10-14 så jag kan ju lika gärna bädda ner mig o drömma sött som alltid. sov gott o dröm sött

Inga kommentarer: