fredag 22 mars 2013

fredag after work

....och nu är jag här. slutade vid kl 14 och gick hem. när jag kom hem klädde jag av mig o ställde mig ien het dusch och böt om. jag har slappat lite på eftermiddagen inte gjort så mycket ,jag vill ju känna att jag ahr HEEEELG  =)......de andra kom hem för en stund sen och några minuter senare hade dem åkt igen.....ensam hemma del 1234568990...... =)...jag är van......vad jag ska hitta på vet jag inte jag får se vad det blir av den här kvällen ,hoppas nåt kuligt händer =)......
innan jag sprang i väg på jobbet hade jag en skön ,avkopplande stund ,mina batterier blev uppladdade ,fler såna avkopplande stunder behöver jag.....=)...idag har huvudvärken hållit sig borta ....=)....
vet ni jag kom just i håg att jag glömt rätta onsdagens lottokupong ...hmm....jisses amalia tänk om jag vunnit och varit helt ovetandes i två dagar.....nä nu måste jag rätta kupongen .....ha en fin kväll ...

Inga kommentarer: