torsdag 21 mars 2013

jobb ,huvudvärk o annat

nu är jag här. efter att ha jobbat mina timmar mestadels framför datorn med sprängande huvudvärk så gick jag hem raka spåret. blåsigt o kallt ,tur jag har nära till jobbet. ca 3 minuters promenad. =).....
hemma och lägenheten tom ,tyst lugnt o skönt. pratat med en god vän i telefon idag ,glad att jag ahr dig bästaste vännen min. blir alltid på bra humör att höra din röst =)....sköt om dig hoppas vi hörs snart igen...=) ,kort efter det så ringde min far och det blev surr en stund =).....
tog jag  av mig kläderna och ställde mig i en het dusch ,skönt efter att ha frysit.
intog ryggläge och somnade här i soffan ett tag och när jag vaknade så hade huvudvärken minskat ,men inte helt borta ännu.....nåja jag biter ihop....
ställde mig vid spisen för att laga mat ,idag blev det enkelt o snabbt mjölkstuvade makaroner ,stekt grillkorv o ägg. nu har jag ätit och ska snart dricka kaffe. däremellan har jag vikit o hängt tvätt ,duracellkaninen är i gång.....=).....rastlös skulle vilja o behöva kasta ihop ett gäng bullar.....men men tids nog blir det nog det oxå kanske i nte idag.....
hockey på tv i kväll och jag har ju inte den kanalen hemma och min kompis drar i väg o ser matchen live =)...hade jag inte haft så huvudvärk hade jag nog följt med....men jag biter i det sura äpplet o stannar hemma.......=(.....
får väl hitta på nåt annat att göra medan jag väntar att huvudvärken ska släppa.....
nu ska här drickas lite kaffe.....hej hej

Inga kommentarer: