fredag 15 mars 2013

ensam ...

ja så har den här fredagkvällens timmar passerat och här är jag nu med datorn i knät.
tråkkväll som jag tillbringat ensam  hemma ,sett tv o grejjat ,diskat o plockat.
har bla sett gladiatorerna på tv4.
vad mer jag ska göra vet jag inte ...kanske lika bra att jag kryper under täcket o försöker sova ett par timmar för att jag jobbar ju i morgon , men först ska jag kolla om jag vunnit nå på mina spel.
en rättelse från tidigare inlägg. det är  inte europatipset jag spelat , eurojackpot heter det , såg jag ju när jag letat fram kupongen ...=) ....håller tummarna för en vinst både på eurojackpot o keno =)....nångång ska jag väl ha tur i nått tycker jag ...jag kan väl inte jämt vara drabbad av otur.
nu ska jag sluta surra så jag säger sov gott o dröm sött ....

Inga kommentarer: