onsdag 13 mars 2013

ledig dag lite av varje o hockey

hade en skön o behaglig morgon ,dagen startade helt okej. =) ....laddad o redo för dagen=).....for ut på byn o rantade runt o in på affären för att handla sen gick jag hem för att ställa mig vid spisen o laga mat.
dagens middag alt 1 : köttfärslimpa , klyftpotatis o morötter. alt 2 : plättar ,grädde o sylt.
efter det så hängde jag tvätt och till sist tog jag en dusch o böt om....hade tänkt vila så jag kokade en kopp kaffe o satte mig på rumpan i soffan....några minuter senare ringdce telefon ,en kompis som hörde av sig.
rastlös som jag är så drog jag i väg dit och innan jag visste ordet av det så var biljetter bokade o betalade för kvällens hockeymatch första slutspelsmatchen i luleå mot frölunda.
jag drog i väg hem för att göra mig klar och sen en timme senare var vi påväg till luleå för att se hockey. =) , kul hade aldrig tidigare sett en match live =) och det gick bra för luleå.
efter två perioder var lillpojken trött o hungrig så vi for då o käkade innan vi åkte hem. ställningen då vi lämnade matchen var 4-2 till luleå =).....
kom hem för ett tag sen har klätt av mig och ska när som helst bädda ner mig.
 i morgon är det jobb för min del. kursdag kl 10-15.......




sov så gott o dröm sött....

Inga kommentarer: