lördag 30 mars 2013

påskafton o ny tid

så har den här påskaftonen snart passerat och här sitter jag. tråkkväll om jag får säga det själv. jag har hållit mig vaken o grejjat o donat. tvättat kläder , hängt o vikit tvätt ,sett tv ,surrat i telefon o svamlat.
dem kom hem runt 19 tiden och for bort igen vid 21 tiden ,så den här kvällen likt många andra kvällar har jag spenderat ensam.
har varit trött hela kvällen ,men ändå varit i gång för att inte somna alltför tidigt. och nu har jag fastnat framför tvn ,ser en film hur länge jag ska se tv vet jag inte men jag borde lägga mig o sova o drömma mig bort.
innan jag kryper i säng under täcket så ska jag ställa fram klockan en timme (sommartid) så jag har rätt tid på uret i morgonbitti när jag kliver upp. tänk nu blir det sommartid =)......it's my time of the year ,sol o värme gör mig gott....=).
nu säger jag sov gott o dröm sött ....

Inga kommentarer: