söndag 31 mars 2013

påskdagen

gomorron idag har jag sovit lääänge....men det är mycket tack vare att klockan är omställd till sommartid. =).....hör så härligt ordet sommar låter =)....det är som sagt min bästa årstid =).....
men först ska våren vara här innan sommaren kommer.
när jag bäddade ner mig vid 23.30 tog det ändå en stund att somna. sen har jag haft en sån där "vaken" natt då jag varit vaken hur måånga gånger som helst. vid 03.30 fick jag främmande =).....anton kom hem och det blev surr en stund innan han la sig i soffan för att sova. jag somnade om och fortsatte vakna till o från och när jag vaknade sista gången 08.47 då klev jag upp.....
det blir kanonfint väder ute idag och då ska jag passa på att vara ute och låta solens strålar lysa på mig och då få fräsch färg =)......
jag har kokat en kopp kaffe och tvn surrar. oscar har vaknat de andra sover. lugnt o tyst.
idag blir det att se hockey på tv =)....spännande match. ha en braig dag.
mitt horoskop ser lovande ut idag =) kanske måste gå o köpa en trisslott =)
vackra drömmar styrker själen ...hej hej

Inga kommentarer: