måndag 18 mars 2013

måndag

...och kvällen har snart passerat. har bara varit hemma ensam (som vanligt ) o grejjat däremellan har jag sett lite tv bla familjen annorlunda på tv4. tänk om man haft ett gäng med ungar precis som de familjerna ,ja då hade jag aldrig behövt känna mig sysslolös. =) inte för att jag känner mig direkt sysslolös det finns alltid nåt att göra men allt är definitivt inte kul. skulle önska mig ett mer roligt innehållsrikt liv än det jag har nu.....och ska jag få det så måste det till en del förändringar det vet jag.
allt kommer att bli okej så småningom  det är jag säker på ....=)det är bara härda ut så länge....
klockan är bara barnet ,men faan vad ska jag göra ?.....är RASTLÖS nanting.....
se  lite mer tv o grubbla nåt tag och sen kryper jag under täcket o drömmer om sånt som gör mig glad o som gör att jag mår bra....=)....
i morgon är en ny dag och jag jobbar 10-14.
sov gott o dröm sött

Inga kommentarer: