fredag 22 mars 2013

it's friday....

ja det är fredag...=)......några minusgrader ,-9 grader närmare bestämt men det blir varmare under dagen. har sovit nja....inte så bra höll aldrig på att kunna somna ,men jag är van =) det är mycket jag är van...=)......vaknat några gånger tidigt i morse klev upp vid 06.30.
i vanlig ordning har jag kokat en kopp kaffe och nu sitter jag här för att skriva ner några rader.
jag jobbar kl 10-14 mestadels framför datorn i butiken och  efter kl 14 har jag helg =)......
vad jag ska göra ikväll har jag än inte hunnit fundera på nåt trevligt vill jag ju hitta på. =).....
det var några rader från mig nu ska jag dricka kaffe innan jag börjar väcka en trött oscar som ska i väg till skolan. sen ska jag grejja o fixa mig i ordning för dagen. hej så länge....

Inga kommentarer: