tisdag 19 mars 2013

tisdag å gomorron

tisdag morgononen är här o det är kallt ute ...-19 grader...brr....
jag är vaken o uppstigen ,klev upp  06.30 och nu har jag kokat en kopp kaffe i vanlig ordning.
tv4 nyhetsmorgon ser jag nu och det verkar vara ett riktigt oväder det väntas ett kraftigt snöoväder i södra sverige.....tur vi bor i norra sverige då...=)....
bäddade ner mig redan vid 22.30 har sovit hyffsat bra ,tyvärr vaknat som vanligt med värk...men det är inget att göra åt.....=(....
idag jobbar jag 10-14  sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra förrutom diverse sysslor som alltid....=(....tid för att göra nåt roligt finns det ,men vad jag ska göra har jag inte funderat på .......
jag ska dricka mitt kaffe så att jag piggnar till. oscar ska väckas o sen drar han till skolan.  och jag gör mig klar för en arbetsdag........hej så länge...

Inga kommentarer: