söndag 31 mars 2013

så jag...

fastnade när jag läste denna text som var skriven på engelska och som jag översatt.
denna text är så JAG. måste verkligen börja leva efter dessa ord hur svårt det än kan vara.....
sluta tänka så mycket , det är okej att inte ha alla svar , tids nog när du minst anar det så finner du svaren.
det som sker det sker. jag är rastlös och vill att allt ska ske på en o samma gång ,livet går verkligen inte i repris.....
sitter här i min ensamhet o tänker ,tankarna snurrar runt runt och jag har sannerligen inga svar på alla frågor o tankar ,vilket kan vara ganska så frustrerande.......men ett o annat vet jag faktiskt och det är att det måste ske en förändring och det NUUUUU......
kvällens kenodragning gav mig ingen vinst det är ungefär som vanligt.....
är sååå rastlös ,skulle behöva ut o vandra ........
hej så länge.....

Inga kommentarer: