måndag 25 mars 2013

måndag kväll

och den har varit HELT OKEJ . fick oväntat främmande av en god vän som bla fick smaka mina våfflor =)...alltid kul att få surra en stund ,kom gärna o hälsa på snart igen =).....har hunnit diska o plocka o sånt nödvändigt tråkiga sysslor.
familjen annorlunda har jag sett ikväll ,inte hela programmet för jag blev för rastlös så jag klädde på mig och gick ut en prommis. nu har jag alldeles nyss( ca 21.20) kommit in genom dörren.
det har börjat kyla på ...brrr... nu blir det nog bara slappa resten av kvällen ,tror jag iaf =).....
oscar kom hem från bowlingen strax efter kl 20 och de andra är fortfarande uppe i garaget. här är det lugnt o tyst.
i morgon är det jobb 10-14 så jag kan lika gärna snart krypa ner i sängen o lyssna på musik en stund innan jag somnar. jag kommer garanterat att sova gott o drömma sött .....
inte för att låta tjatig men jag tar tacksamt emot kommentarer =).....hej hej

Inga kommentarer: