torsdag 28 mars 2013

härligt

härlig morgon och härligt väder ute. haft en härlig morgon ,tänk om den hade kunnat fortsätta. =)....vaknade vid 05.30 och jag lovar att jag känner mig helt knäckt. blir nog att ta en "powernap" för att orka hålla mig vaken  resten av den här dagen.
när jag hade energi att göra nåt skulle precis börja baka ,men blev avbruten av telefon.
lillasyster ringde och dem var på väg ner på byn förbi en snabb sväng innan dem skulle vidare uppåt landet. dem plockade upp mig och vi for på jobbet för lite shopping. =)..... lillasyster och olivia drog i väg o jag stannade kvar ute på byn för att surra med folk o in o köpa maggot.
vilket härligt väder det är idag.
en ny tröja från holebrook som jag beställt hade kommit =)...ååå nu behöver jag inte gå naken om jag inte vill i dag heller =)......
det är konstigt med telfonerna idag oxå...fick ett telefonsamtal nyss en som provat ringa mig flera gånger innan det koppla fram. SKIT telefonlinjen  ska funka så är det bara .......
nu ska jag sluta surra o vila en stund innan jag ska ut o ränna lite senare.....hej så länge


Inga kommentarer: