tisdag 26 mars 2013

tisdag

gomorron kyliga tisdagmorgon.  brrr....kalltute på morgon -16 för några minuter sen men det blir fort varmare =).....blir garanterat fint väder. har som vanligt varit vaken några gånger innan jag klev upp då telefonens larm startade 06.30. hade lite svårt att somna (konstigt nog) men jag somnade o har sovit hyffsat bra.
idag är en ny dag med nya utmaningar jag jobbar 10-14 och därefter har jag inget inplanerat vilket jag ska ändra på =)....vill ju alltid hitta på å göra nåt , trots min ständiga värk. kanske behöver vila lite emellanåt nån stund kan jag väl vila men inte just mer.......=)......
här sitter jag o dricker mitt morgonkaffe o sneglar på tv4 nyhetsmorgon. ska dricka ut koppen och sen hoppa in i duschen och sen blir det att tjata på en trött en som ska till skolan idag
det är omöjligt att älska och vara klok på samma gång....
.....säger hej så länge ....

Inga kommentarer: