torsdag 21 mars 2013

hockey på tv

ja nu är jag hemma kom hem för en stund sen. har varit o sett hockeymatchen luleå-frölunda på tv. när jag inte har den kanal som matchen visas på så blir det att fara till nån som har den kanalen. =) och det  gjorde.
 ringde runt men ingen jag ringde hade den förrutom  lillebrors svärmor som  skulle se och jag som inte är blyg ringde hon och det var bara att komma o se matchen. =)....en bra match som slutade med en vinst till luleå 4-1. =).....
när jag var påväg hem så gick jag förbi till anton en sväng.
nu är klockan snart dax att jag kryper ner under täcket för det är jobb för mig i morgon och jag kliver upp tidigt som vanligt.
huvudväken är borta nu och jag hoppas jag ska slippa den i morgon ....
nu blir det en kopp kaffe......lämna gärna nån kommentar. =)sov så gott o dröm sött

Inga kommentarer: