lördag 30 mars 2013

lördag en tidig morgon

och här är jag nu....vaknade vid 05.30 försökte somna om genom att blunda men lyckades inte så efter en stund klev jag upp (06.00). när jag hade tänkt bädda ner mig i går kväll så ringde min pappa och han höll aldrig på att sluta surra till slut avslutade jag samtalet och bäddade ner mig strax före 23.30.
hade precis somnat och då ringde min pappa igen.....hmm...var för trött för att surra så jag svarade inte. men varför kan jag aldrig få sova på morgonen ?......
det är lugnt o tyst här då de andra sover o jag sitter här i soffan med datorn i knät o kaffekoppen bredvid mig , laddar inför en dag ute på en is på en pimpeltävling =)....
vad jag ska göra sen i kväll vet jag inte .....nåt kanske jag hittar på att fördriva tiden med. =)
nu ska jag dricka kaffe hej så länge

Inga kommentarer: