lördag 23 mars 2013

hockey o disco

....efter att ha sett hockey luleå vinna över frölunda ikväll med 4-2 så är luleå klar för semifinal =) , så drog jag och anton i väg till lillasyster. mosters tjej har haft discokalas ikväll och dit var jag bjuden =). så kul att träffas jag har verkligen saknat min syster oerhört mycket o mina syskonbarn.
önskar att jag hade mer tid att umgås med dem.
på min "att  göra" lista står det bla  : umgås med lillasyster ,behöver  mer tid med min lillasyster.=)...
när klockan var ganska precis kl 21 var vi påväg hem kom ner på byn o for förbi o surrade lite med en god vän innan jag fick skjuts hem av anton , klev innan för dörren 21.45.
i samma veva som jag kom hem drog hela bunten upp till garaget för att skruva kvar hemma blev jag som vanligt och disken lämnades till mig att ta reda på...hmm.....okej det är ungefär som vanligt.....
nåja jag reder mig bra själv. har satt mig ner på rumpan i soffan och med datorn i knät. tror jag ska koka en kopp kaffe o slappa o fundera på vad jag sen ska göra......
tänkte inte riktigt än gå o lägga mig .....
ja just det ,rätta lottot =)  kul om jag skulle få vinna en större summa pengar det skulle verkligen behövas just nu känner jag.....=)....nu blir det en kopp kaffe o fundera...hej så länge

Inga kommentarer: