söndag 24 mars 2013

bla spårlöst

ja så har kvällen passerat och jag har bara varit hemma  ensam ,de andra kom hem strax före kl 20 efter att ha varit borta sen kl 11 i förmiddag. jag har grejjat o sånt ,pratat i telefon ett långt samtal med en god vän som  hörde av sig i kväll ,alltid lika gott att höra av dig bästaste vännen min. =).....önskar att vi kunde ses nån dag =).... har oxå hunnit prata en stund med min far.
resten av kvällen har jag mestadels sett tv. bla spårlöst som idag var i sydkorea för att hjälpa två systrar att hitta sin familj.
klockan är inte alltför mycket men jag tror jag ska bädda ner mig snart för så mycket annat finns inte att göra och jag ska ju faktiskt jobba i morgon =)....kl 10-14. alltså kliver upp tidigt som vanligt. =).....lämna gärna nån kommentar och gör mig glad =)....sov gott o dröm sött

Inga kommentarer: